Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Adatvédelmi tájékoztatás.

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelésem leadása után, mikor kapom meg  a terméket ?

Webshopunkban történő rendelés leadása után rendszerünk automatikusan egy rendelés befogadó e-mailt küld a megrendelt termék adataival. 
Ha a futárszolgálatnak átadásra kerül a terméked, akkor arról újabb e-mailben tájékoztatunk. Az e-mail tartalmazza a futárszolgálat elérhetőségét, és a szállítás várható időpontját. Amennyiben üzletünkben kéred az átvételt, arról is küldünk értesítést.
Amennyiben raktárunkban megtalálható a megrendelt termék, úgy 2-5 munkanapon belül a megtörténik a kiszállítása/átvétele.
Amennyiben nincs raktárunkon a kiválasztott termék, a szállítási idő meghosszabbodik 8-20 munkanapra. (A szállítási határidő a partnereink készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)
A futárnak történő átadástól számított 2 munkanapon belül a terméked megérkezik hozzád.

 

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről ?

Előfordulhat, hogy levelezőrendszere tévesen levélszemétnek nézte a rendelést visszaigazoló üzenetet. Minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek megakadályozására. Nézze meg az e-mail fiók Levélszemét (Spam) mappáját. Ha a visszaigazolás ide futott be, megjelölheti a levelezőrendszerben, hogy nem levélszemétről van szó, így a további visszaigazolások már egyenesen a Bejövő mappába érkeznek.

 

Van lehetőségem az üzletben érintés nélküli fizetésre ?

Igen, van lehetőség érintés nélküli fizetésre üzletünkben. (PayPass, PayWave)

 

Hogyan értesülhetek az akciók kezdetéről ?

Az akciókat rendszerint nem közöljük előre. Azonban tájékoztatjuk önt a weboldalunkon, a hírlevelünkön (feliratkozás szükséges) és a közösségi oldalunkon keresztül.